Toimitus-, vaihto- ja palautusehdot


1. Yleistä

  • Näitä ehtoja sovelletaan KAMU Clothing Oy:n ylläpitämässä verkkokaupassa tehtyihin ostoksiin.
  • Noudatamme voimassaolevaa Suomen kuluttajansuojalainsäädäntöä sekä näitä ehtoja.
  • Mahdollisissa ristiriitatilanteissa ensisijaisesti sovelletaan pakottavaa lainsäädäntöä.
  • Pidätämme oikeuden muutoksiin.

2. Tilaus ja toimitus

  • Lähetämme tilaukset asiakkaalle 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Pyrimme siihen, että lähetämme tilaukset jo viimeistään seuraavana arkipäivänä. 
  • Tilaukset toimitetaan asiakkaalle Postin välityksellä postitse tai pakettiautomaattiin, riippuen tilauksen koosta.
  • Maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail

    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
    paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

3. Palautusoikeus

  • Kuluttajalla on Suomen lainsäädännön mukainen oikeus peruuttaa verkkokaupasta tehty tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
  • Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikuntoisia tuotteita, joissa kaikki alkuperäiset laput ja etiketit ovat paikallaan.
  • Emme hyväksy palautusta, jos tuote on käytetty, pesty, vahingoittunut tai muuten selvästi myyntikelvoton.

4. Poikkeukset palautusoikeuteen

  • Sukat, customoidut tuotteet eivät ole palautuskelpoisia avatussa pakkauksessa hygieniasyistä, ellei tuotteessa ole valmistusvirhettä tai kyseessä ole muu lakisääteinen reklamaatiotilanne.
  • Muiden vaatteiden kohdalla palautusoikeus on voimassa normaalisti, edellyttäen että tuotteet ovat uudenveroisia ja käyttämättömiä.

5. Palautuksen käytännön toteutus

  1. Ilmoita palautuksesta: Ota ensiksi yhteyttä asiakaspalveluumme (sähköpostitse) viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ilmoita nimesi, tilausnumero ja tuote, jonka haluat palauttaa.
  2. Pakkaa tuote huolellisesti: Käytä mieluiten alkuperäistä pakkausta tai muuta vastaavaa suojaavaa pakkausta, jotta tuote ei vaurioitu kuljetuksessa.
  3. Liitä mukaan tiedot: Suosittelemme liittämään mukaan alkuperäisen pakkauslistan tai vastaavat tiedot, joista ilmenee nimesi, tilausnumero ja palautuksen syy.
  4. Palautuskulut: Mikäli palautus tapahtuu asiakkaan omasta aloitteesta (esimerkiksi tuote ei miellytä), asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista. Viallinen tai väärä tuote palautetaan yrityksen kustannuksella.
  5. Hyvitykset: Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian, yleensä 1-3 vuorokauden kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Hyvitämme asiakkaalle tuotteesta maksetun summan, kuitenkin vähentäen mahdolliset toimituskulut.

6. Tuotteen vaihto

  • Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen kokoon tai malliin, toimi kuten palautuksen kohdalla ja ilmoita asiasta asiakaspalveluumme niko@kamuclothing.fi.
  • Vaihtotuote lähetetään, kun palautus on käsitelty ja mahdolliset hintaerot on huomioitu.

7. Reklamaatiot

  • Mikäli tuotteessa ilmenee virhe tai se on saanut kuljetusvahingon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.
  • Reklamaatiot käsitellään erikseen, ja korvaamme tai korjaamme tuotteen kuluttajansuojalain mukaisesti.

8. Yhteystiedot

  • Asiakaspalvelu: niko@kamuclothing.fi, puh. 050 912 8355
  • Kotisivu: kamuclothing.fi
  • KAMU Clothing Oy (3495180-1), Suksipolku 4, 45150 Kouvola